Friday, May 25, 2012

Catatan Dari Istanbul

Alhamdulilah dengan izinNya dan rezekiNya dapat saya pergi ziarah ke Istanbul & Jordan sebelum pergi ke Mekah/ Madinah untuk mengerjakan Umrah. Saya menggunakan sepenuhnya duit pelaburan hartanah yang saya dapat baru-baru ini untuk ziarah saya pada kali ini.

Saya sempat melihat harga2 hartanah di Istanbul yang menggunakan keluasan m2 (kita menggunakan psf). Susah juga nak convert m2 ke psf ni. Tetapi secara relatifnya, kalau dikirakan dengan gaji meraka dalam Lira, mungkin hartanah di sini masih affordable.

Foto - Masjid Sultan Suleiman






6 comments:

aBu said...

tahniah tuan ~
hope to meet you soon! ^.^

ruchan said...

moga urusan di permudahkan...moga mendapat rahmat di tanah haram.....amin

dzirhans said...

Terima Kasih.....!

powercube said...

Aku doakan semoga selamt pergi dan selamat kembali dari menunaikan umrah... Balik nnt kita start flip balik :-)

sadiq said...

fuhh..mcm2 dapat kan bila mengembara ni =)

Nurul Akmal said...

Cantiknya tempat..