Monday, November 25, 2013

Keputusan Pinjaman Kecil

Janganlah atau tidak perlu "PM-PM" saya lagi di FB untuk mengetahui apakah pakej pinjaman perumahan yang telah diluluskan untuk Suria Raflessia sebab semuanya saya akan kongsikan di sini.

a) Islamic Loan

a) Margin Pinjaman : 90% + MRTA 5 Years + Loan Legal Fees

b) Kadar Faedah : BLR - 2.2 (Saya tahu bank yg saya tak berapa gemar itu boleh dapat BLR - 2.3)

c) Tempoh : Sehingga umur 70 tahun

d) Exit Penalty/ Lock-in Period : Tiada


4 comments:

salfhi said...

Dah 3x gua baca.. Nama bank mmg xde?

sari said...

bagus jugak offer bank ni, saya dapat blr-2.1 jer, legal fee tak le masuk loan, banker kata rules baru......:)

dzirhans said...

Tak letak sebab nanti kena saman...lol

dzirhans said...

Takpe 0.1 je different..tak byk beza tu...