Thursday, March 6, 2014

Net Price Dalam SPA

Sedang berkira-kira dan berangan-angan nak tambah rumah (bukan orang rumah) untuk permulaan 2014 ni, aku dikejutkan dengan berita tentang satu developer favourite ni dah tak boleh adjust harga before diskaun dalam SPA. Katanya BNM dah keluarkan memo  yang menyatakan harga dalam SPA adalah harga selepas tolak segala macam mak nenek diskaun.

Gulp kena keluar buta 30% for deposit.....telan air liur kenyang-kenyang dan terpaksa cancel pembelian kali ini. Sedih juga sebenarnya sebab aku dah masuk queue lama (tunggu orang tak lepas loan ni)...malangnya jadi pula macam ni..

Dahlah SPA kena harga net...DIBS pun dah takde...nampaknya kena dok diam-diam jelah.. bela lembu belakang rumah.


5 comments:

salfhi said...

untung la blh bela lembu haha

narfey said...

Lembu pon sekarang dok condo bro

khairul fauzee said...

Lembu pun boleh flip jugak...time raya korban laaa

Eyriqazz said...

bela kerbau pun ok bro..hehehe...

dzirhans said...

kobe beef..xperlu byk space