Monday, December 1, 2014

Melabur Pada Usia Senja

Sempat aku berhubung dengan My Sifu. Umurnya sekarang pun dah 40an++.

Dikhabarkan bank dah tak nak bagi dia loan lagi, pertama sebab umur dan keduanya komitmen semasa. Dia memang kaki jual-beli2 macam aku juga tetapi dipengakhiran episod, dia simpan harta yang tebaik dan tak menjualnya pada usia senja ni.

Aku terfikir macamanalah usia aku menginjak ke angka 40 nanti? Aku harap masa tu aku ada harta-harta yang terbaik sebagai persediaan persaraan dan eeducation fund yang cukup unuk anak-anak nanti...

Ajal maut ditangan tuhan... kita hanya merancang dan berusaha sehabis baik..